Гарантія

Однією з важливих складових роботи нашого інтернет-магазину є те, що продаються товари сертифіковані екологічно чисті і забезпечені фірмовою гарантією фірм-виробників.

Для здійснення гарантійного обслуговування необхідні

  • Правильно і без помарок і виправлень заповнений гарантійний талон, в якому повинні бути вказані модель та серійний номер виробу, дата продажу та друк торгуючої організації;
  • документ, що підтверджує покупку (товарна накладна);
  • повна комплектація товару.

Звертаємо також вашу увагу на те, що при отриманні і оплаті замовлення покупець в присутності консультанта зобов'язаний перевірити комплектацію і зовнішній вигляд виробу на предмет відсутності фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів і т.п.) і повноту комплектації.

Якщо вам не підійшов товар, Ви можете його повернути, якщо збережені цілісність товару, його товарний вид, упаковка.

Гарантійне обслуговування не проводиться, якщо

  • Загублений або не заповнений гарантійний талон
  • виріб має сліди механічного пошкодження або розтину
  • порушені заводські пломби
  • були порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання
  • проводився ремонт особами, які не є співробітниками авторизованого сервісного центру
  • використовувалися неоригінальні комплектуючі

Детальний опис умов надання гарантії ви можете знайти в документації до придбаного товару та / або на сайті виробника.


x

Продовжуючи використовувати сайт diolife.com.ua Вы погоджуєтесь на використання файлів cookie. Детальніше...